Moda tasarımına da uzanmamak olmaz

22:43
Herkesin olmuştur elbiseler çizip duran bir arkadaşı.
İşte o arkadaş ben oldum .
Benim elbise çizen arkadaşım da kardeşim.
Yine kendimi bildim bilmeyeli her fırsatta böyle süslü püslü kızlar çizer bir yarışa tutuşurduk.
Biz yarışırdık olan anneme ve erkek kardeşime olurdu :) 
(Jüri olmak kolay değil) 
Böyle böyle defter dolusu çizim arşivlerimde yatıyor...
Belki bir gün annemin olmamdan çok korktuğu o stilist oluveririm :) 

Ebru E. 2013 Sonbahar-Kış Koleksiyonundan bir parça :p 

7 yorum:

  1. :D ahaha super cizim bayankus .bir gun gazete ilk sayfalarında , kadın dergisi orta sayfalarında bu cizimleri gormek istiyorum . (uzike_)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende istiyorum ama keşfedenim yok :) (oluruna bırakmış kız tipi) ^^ ve beğenmene sevindim sevgililili uzikem teşekküer ederim :3

      Sil
  2. Özellikle yüz ve saçı harika olmuş, tebrikler :)

    YanıtlaSil
  3. Senin içinde bir sitilist varmış meğer :) Fırsat bulursan devamını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  4. bir moda tasarımcı olarak öncelikle anneni saygıyla selamlıyorum.. ama çizimin çok eğlenceli duruyo bence bu konuda daha çok paylaşım yapmalısın.. seninkisi kıyafet tasarımdan çok model tasarım olmuş ki bunuda herkes beceremez.. o tüm dünyada marka olan bartz kızları ve ortalıkta dolanıp duran winx kızlarının çıkış noktasının da senin gibi içindeki model tasarımcıyı durduramayan biri olduğunu da buradan annene belirtmek isterim.. tasarımcıları şu anda deli gibi para kazanıyolar :) her çizilen kız başına hemde :) belki ünlü olursun belli mi olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. enaam gaza geldim.. (çabuk sönmese bari) şaka falan senden gelen bu yazıyı görmek daha da mutlu edip heyecanlandırdı beni ^^ teşekkür ederim. daha çok çizip paylaşmaya çalışacağım :)

      Sil
  5. oldukça trend görünüyor,bu yıl çok moda bu kıyafetler:))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.