One Piece Çizdiriyor !

 İzledikçe o dünyada bir karakter olmayı çok istediğim anime ve manga serilerinden biri kuşkusuz One Piece ! 
 Beni bu güzel alışkanlığa sürükleyen Asude arkadaşım,aynı zamanda çizimleriyle can verdiği tayfasına beni de bir rotacı olarak dahil edip beni ne kadar berhudar etti anlatılamaz... 
  Bir gün belki bende kendi tayfamı kurar ve 12.Supernova olur çıkarım. İşte o zaman denizlerde en çok karşılaşmak isteğim karakterlerden birini kendi ellerimle çizmek istedim.

~Kalp Korsanları lideri Trafalgar Law~



He's an insane man who sent the hearts of 100 pirates to HQ in order to become a Shichibukai!! He's a creep!!
— G-5 Marine

temiz eskiz...




8 yorum:

  1. ouvvvv işte buna bayıldım ebruuu O.O çok iyi olmuş yahu ^___^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naruto,One piece çizdiriyor kuzu ^^ seninde ellerinden bir Naruto görmek isterüz ^^

      Sil
  2. selam ben kumi siteni çok beğendim bende senin gibi anime izlemek ve resim çizmekten hoşlanıyorum nasıl oldu da karşılaşamadık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam kumi ^^ beğenmene sevindimm. İşte şimdi karşılaşmış olduk :) Benimde gözlerim senin sayfana çevriliyor o zaman ^^

      Sil
  3. Ben cok cizerdim eskiden ama simdi o kadar hevesim kalmadi. Istediklerinizin gerceklesmesi dilegiyle...

    YanıtlaSil
  4. Uzaklardan Merhaba ! Peki biz nereden izleyebiliriz One Piece'i?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili türdaşım merhaba ^^ One Piece'i buradan Türkçe alt yazılı izleyebilirsin. http://www.turkanime.tv/anime-detay/One-Piece .

      Sil
    2. Türdaş! Bayıldım bu hitaba :) çok teşekkürler! Çok merak ettim, izleyeceğim.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.