Sonbahar Güneşine Aldandım



Yaprak Dökümü


elli bin şiir roman filan okudum yaprak dökümünü anlatır 

elli bin filim seyrettim yaprakların dökümünü gösterir 

elli bin kere gördüm yaprak dökümünü 
düşüşlerini sürünüşlerini çürüyüşlerini yaprakların 
elli bin kere duydum ölü hışırtılarını kunduramın altında 
avucumda ve parmaklarımın ucunda 
ama yaprak dökümüne rastlamak yine de burar içimi 
hele bulvarlarda yaprak dökümüne 
hele kestaneyseler 
hele çocuklar geçiyorsa oralardan 
hele güneşliyse hava 
hele iyi bir haber almışsam o gün dostluk üstüne 
hele o gün sancımıyorsa yüreğim 
hele sevdiğimin beni sevdiğine inanıyorsam o gün 
hele o gün insanlarla ve kendimle aram iyiyse yaprak 
dökümüne rastlamak burar içimi 

hele bulvarlarla yaprak dökümüne 
hele kestaneyseler.

Nazım Hikmet RAN

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.