Sipariş NOTLARI

14:27


Merhabalar,

Size özel bir çizim mi istiyorsunuz ^^

Öncelikle çizimleri istek üzerine yapmıyorum. 
Çok fazla istek var ve işten sonra ancak vakit ayırabiliyorum ,
hepsine yetişemem. :(

Çizim ücreti kargo hariç 50TL. 
A5 sulu boya çalışması yapıyorum. 
Siz hesabıma parayı havale ediyorsunuz 
ve çalışmanın orijinalini size postalıyorum.

Bu şartları kabul ederseniz. 
Bana bir fotoğraf  gönderiyor(kiminle isterseniz) ve istediğiniz temayı anlatıyorsunuz.
Buna göre çalışmama başlıyorum.

Çizgilibayankus tarzından gördüğünüz üzre,portre gibi çalışmıyorum,
daha çok karikatürize bir tarzım var, birebir size benzemesini beklemeyiniz.

Çok acil olmadığı sürece çizimlerin süresi ilham perime bağlı oluyor.

iletisim: cizgilibayankus@gmail.com /
instagram hesabıma DM de atabilirsiniz

~~çizgilibayankus~~


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.