Çizim Aşamalarım

Malzemeler
-Kuru boya kullanımında , çizgisiz çokta kalınlığı önemli olmayan kağıt bizim için yeterli olacaktır. Bu çizimde başka bir defterde çalıştım ama ben kalite olarak Alex schoeller A5 eskiz defterini öneriyorum.
-Herhangi bir kurşun kalem veya uçlu kalem. (ben bu çalışmada scrikss 0.7 kullandım .)
-Mürekkepleme işlemi için ,Uni pin 01 ,03,05  uçlu kalemlerini kullanabilirsiniz.
-Kuru boya markası olarak faber castell kullanıyorum. Daha profesyonel bir marka arayanlar için Derwent markasını önerebilirim ^^

ESKİZ 
kara kalem ile düşündüğümüz şeyleri kağıda aktardığımız ,sancılı aşama.


TEMİZE GEÇME 
bir çok çizgiyi ,bire indirgeme aşaması .
düşünce aşamasında oluşan çizgileri temizlemek için, mürekkepli bir kalem ile net çizgilerimiz üzerinde geçilir ve sonra geriye kalan çizgiler silinir. uçaar gider... 


RENKLENDİRME 
temizlenen çizimlere renk katma aşaması. 
kimi zaman kuru , sulu ,yağlı boyaları elimize yüzümüze bulaştırarak kimi zaman da temiz çizimlerimizi bilgisayar ortamına atarak,photoshop gibi yardımcı programlarla bu işlemi gerçekleştiririz.


SUNUM
hazırlanan çizimler yanında çikolata,lokum ile servis edilir ;)


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.