Fenerbahçe-Galatasaray Derbilerinin Tadı Başka




Kendimi bildim bileli ve bilmezken hep Fenerbahçeli oldum ben. Evimiz İstanbul'da olmasa da Kadıköy'den bir köşe gibiydi hep. Babam ve dönemin maç izleyen ender kadınlarından annem de fanatik bir Fenerbahçeli'yken, biz çocuklarına da bu hastalık ,sarı-lacivert baskın bir gen olarak ulaşmış bulunmuş. 
Gelelim Fenerbahçe-Galatasaray derbilerine. Fenerbahçe yendiğinde okula uçarak gider,defterime yazdığım tüm Galatasaraylı'larla okyanusta sörf yapar gibi dalga geçerdim(kararında,küfürsüz hava sahasında). Ammaaa velakin Fenerbahçe yenilmişse o sabah karnım ağrır ve ne yapar ne eder okula gitmemeye çalışırdım (!!!). 
Türkiye sularında futbol üzerine inen bir garip siyah sisten sonra futboldan uzaklaşmış olsamda , bu tür derbilerde, her şeye rağmen içimde ki baykuşun yanında bir de kanarya uyanır her daim . 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.