Son Çizimlerden Mini Bir Derleme

 
Artık kimseden hasbi davranışlar bekleyemez hale getirildik. Kimseye "Allah rızasından" bahsederek bir ricada bulunamaz olundu. Komşuluk, dostluk ilişkileri bile ucunda bir çıkar olup olmadığına göre bir değer kazanmakta ya da kaybetmektedir. Hayır-gönül, Allah rızası, hasbilik çoğumuz için unutulmuş, uzaklarda kalmış bir hatıradır sanki.
~Rasim Özdenören

....


Günümüzde turistik bir geziye gittiğinizde manzaranın,tarihi veya kültürel bir köşenin tadına varılacak en nadide yerlerin çoktan bir düğün ekibi veya yatıya gelmiş bir grup fotoğraf meraklısı tarafından kapatıldığına şahit olmak çok doğal bir şey oldu. Kültür ve Turizm Bakanlığından ricam bu yerlere "fotoğraf çekilmenin ve çekmenin kısa olanı makbuldür" yazısı astırması.

....

Oyun havaları ve halayın kaldırma kuvveti.



....

"...
İyi ki bilmiyor kalabalıklar

Yağmura bakmayı cam arkasından
İnsandan insana şükür ki fark var
Birine cennetse birine zindan
İyi ki bilmiyor kalabalıklar

Yağmur duasına çıksaydık dostlar

Bulutlar yarılır gökler açardı
Şimdi ne ihtimal ne imkan var
Göğe hükmetmekten kolay ne vardı
Yağmur duasına çıksaydık dostlar

Ben geldim geleli açmadı gökler

Ya ben bulutları anlamıyorum
Ya bulutlar benden bir şey bekler
Hayat bir ölümdür aşk bir uçurum
Ben geldim geleli açmadı gökler."

Sezai KARAKOÇ

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.