Watercolor Sketchbook

Uzuun bir aradan sonra "merhaba" sevgili blogum.
Suluboya defterimden bir kaç çalışmayla şuraya bir can suyu bırakmak istedim. 
En son yüklememden buyana ne kadar zaman, yaş ve hadise geçti kim bilir.
Ama hala burada olmana ve burada olmama sevindim.
"Nerelerdeydin? Zamanın mı yoktu, yoksa hevesin mi ? " diye sorarsan 
hafif bir tebessümle sessiz kalırım.
 İnşallah arayı açmayız deyip açmayız eski dost.
Sevgiler.
Bana bir türlü alamadığım "Kurşun Asker" balesini hatırlatan çalışmam. 
İnşallah sevgili sanat aşığı şehrim insanından sıra bana da gelir. Amin.

Baykuş sevgim hep burada.

İstanbul'da çizdiğim bir arap baharı.

Kruvasan akımı geçer de kahve geçmez.

Son zamanlarda, mandalina ağaçları olan bir emeklilik bahçem olsun istiyorum.

...ve ördekleri olan küçük bir göl yakınlarda.

İşte o zaman benden prensesi bulunmaz.

SON



 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.