Yer vardır. Ona basılır.



"Sevgili güllük,

İnsanlar sabahları uyanırlar. Güneş sabahları doğar. İnsanlar işe giderler. Ayakkabı giyerler. Bazen lacivert, bazen siyah, bazen beyaz arabalara binerler. Bazen de kahverengi ayakkabı giyerler. Hava vardır. Su vardır. Bazen yağmur ya da kar yağar. Kış vardır. Kışın hava erken kararır. Evlere gidilir. Çorba içilir. Şeftali yenir. İnsanlar pazen ya da başka kumaşlardan dikilmiş pijamalardan giyerler. Pikniğe gidilir. At vardır. En çok kahverengi ya da ona yakın renklerde atlar olur. Bazen taksi tutulur. Kuşlar havada uçar. yer vardır. Ona basılır. Yaz olunca denize girilir. Balıklar yüzerler. Yeşil vardır." 

Ah Muhsin Ünlü

3 yorum:

  1. Çizimlerine öldümm ya çok şekersin =) benim sana sorum olucaktı benim yazım kötü birde küçüklükten beir kötü bir yazım olmuştur birde resimimde kötü T_T senin yazılarına ve resimlerine bayıldım maşşallah *_* şey sence bir insan çocukluktan beir kötü yazmışsa daha dogrusu resmee heçç yetenegi yoksa ama resim dedigimde üç beş kıyafet çizmeyi denemiş bakmış kötü olunca bırakmış asıl soruma geldim bu iş yetenek işimi yetenegi olmayan biri egitimle birşeyler çizebilir mi? birde yazı için tavsiyen var mı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Risa ^^ Öncelikle çokça teşekkür ederim :)
      Ve sorularına gelirsek... Elbette resim çizmenin bir yetenek işi olduğunu düşünüyorum . Fakat resim denen kavram bence bir evren . Yetenekli dediğimiz insanlar bu evrenin hepsine sahip değil sadece kendileri için doğru gezegenleri bulmuşlar. Bunun içinde sende farklı gezegenleri deneyerek kendine göre bir dünya bulursun belki ^^ Ama olmuyorsa zorlama başka evrenleri dene ;)
      Yazımm güzel mi !! Bunu duyduğumda önce bir şaşırıyorum :) (Güzel dediii **) Kendine güzel bir kalem ve defter alarak işe başla bu insana özel bir şevk veriyor. Çizgili de olabilir ama ben çizgisizi öneririm (sınırlarını kendin belirle).Başlarda arkasına bir çizgili defter sayfası koy sonra o zaten kaybolup gidecektir.(Cetvel şart !! ) Sevdiğin bir şiiri , bir şarkı mısrasını yaz önce... (Mimarlık bölümünde teknik resimde yazı kuralları da vardır . Demek ki olabiliyor) Yazı insanın karakterini yansıtır derler bilmem ne kadar doğru ama biz ile örtüşür gibi gerçekten elimizden kağıda akan bir çizgi bir yazı...

      Sil
    2. teşekkürler zaten öyle dag bayır çizme derdim yok chibi veyada ufaktan sevimli karikatürler çizmek istiyorum :)
      yazı önerisi içinde çok teşekkür ederim :D dediklerin çok mantıklı

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.